wtorek, 3 maja 2011

Tik, tak, tag

Ostatni już skrzydlaty tag na wyzwanie Craft Artwork.
Zdjęcie z dzieciństwa, czas zatrzymany.

Czarno-białe amatorskie fotki, właściwie foteczki, w rozmiarze 6x9, z ząbkowanymi brzegami.
Wybrałam jedno, wyblakłe i prześwietlone, tak nierealne, że nie wymagało praktycznie żadnej obróbki.

Wydruk przycięłam, pomalowałam matowym lakierem do decoupage, uzyskując żółtawe przebarwienia, potuszowałam niezastąpionym Walnut Stain. Do tego spatynowane tło i fantastyczny motyl z zestawu stempli Pink Paislee, upolowany u Tusi .





































I strona ostatnia, zamykająca całość:


















































I jeszcze zdjęcie grupowe:

































Az szkoda, że to wyzwanie się już zakończyło. Zabawa była świetna.
Dziękuję, Gurianko :)

14 komentarzy:

  1. przepiękna kolekcja, a ostatni tag cudny, faktycznie to zdjęcie niesamowite!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. a jednak pokazałaś "aniołka"...:)
    zdjęcie jest nieziemskie!!!..tag i całość również!!
    i ja Tobie Ewuś dziękuję za udział:))

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne prace... z duszą

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne i niezwykle klimatyczne! całość nieziemsko się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniałość :) a razem tagi tworzą tak magiczno-klimatyczną całość, że aż dech zapiera!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny!!!!! A już w całość robi wprost piorunujące wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten tag jest zjawiskowy!!! A całość jest mistrzowska:) Niezwykła:) Bajeczna:) Z klimatem:) Itd...

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny niesamowicie i z aniołkiem:)Wszystko razem robi wrażenie, oj robi:)))BRAWO!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kolekcja! Wszystkie tagi są zachwycające!

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiem tylko tak - PRZE-PIĘ-KNE! cuda tworzysz, a już nie wspomnę o Twoich "samozrobionych" stemplach. Ja się cieszyłam, że umiem kwiatka zrobić z papieru, a Ty tu takie rzeczy tworzysz. :) Mózg wysiada!

    OdpowiedzUsuń
  11. Tagi powalające! Jestem nimi zachwycona (od początku). Całość wygląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. CUDOWNE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    OBŁĘDNE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...