wtorek, 31 maja 2011

No i kartka :)

Chyba coś mi się stało.
Dobrego czy niedobrego, to się okaże ;-)
Wzięłam sobie do serca słowa Vivy i... chyba muszę sobie zaprowadzić nowe pudełeczko.
Na kartki  :)))

Zainspirowana fioletowym wyzwaniem na SP wybrałam papiery, skleciłam sztalugę, wykręciłam stado kwiatków wg kursu Sasilli, odbiłam stempel, który wycięłam sobie wieki temu i... zamiast kończyć to, co zaczęłam, zrobiłam poniższy lift z resztek.

Kolejny forumowy lift, tym razem zagraniczny - tej pracy Anny. 
No, zrobiłam po swojemu, zrobiłam, wiem... ;-)




 





































W pracy wykorzystałam ozdobne kółko wycięte dziurkaczem brzegowym, zgłaszam więc też na konkurs w Diabelskim Młynie. A w głowie lęgną się pomysły na kolejne kartki. Koniec świata? ;-)

A teraz szybciutko zajrzyjcie na blog Scrappo , gdzie można wygrać przepiękny dziurkacz MS.
Jeszcze tylko dzisiaj Ada pyta o nasze przydasiowe marzenia :)

Pozdrawiam :)

5 komentarzy:

  1. Świetna kartka! Bardzo, bardzo "twoja"!

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje kartki na prawdę zachwycają!!! Nie powinnaś wypadać z rytmu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. kartki boskie, bardzo w Twoim stylu, a to jest to, co lubię najbardziej. :) Przygotuj pudełko i to duże, bo teraz nie możesz już przestać. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. w końcu mi okno komentarzy wyskoczyło!!!

    Ewuś, Ty i kartki to świetny duet!!! i ta i poprzednia są świetne :) skoro można ATCiaki zbierać to kartki przecież też ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. swietna karteczka, bardzo klimatyczna, dziekuje za dolaczenie jej do naszej zabawy w DM :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...