środa, 27 marca 2013

LIFT PROJECT PART 7.

To już siódmy odcinek cardliftowej zabawy u Mamajudo.
Wciągnęło mnie to kartkowanie na dobre :)
A że tym razem mamy na warsztacie kartkę Oliwiaen z kolorowanym stemplem, postawiłam sobie wysoko poprzeczkę. Odbity stempelek z pięknym rysunkiem Leanne Ellis leżał w szufladzie ponad rok, zanim zdobyłam się na pokolorowanie (przy okazji dziękuję Arte, która mnie zaraziła tymi motywami). No i dzięki LIFT PROJECT wreszcie wzięłam się na odwagę.




Dzięki kartkowemu projektowi wycinam najstarsze scrapowe papiery, często bardzo dawno napoczęte - ten niebieski jest jednym z pierwszych, które kupiłam, o pięknej, leciutko fakturowej powierzchni.
Bajka... Szkoda, że jest tak mało wzorzystych papierów z fakturą.




Stempelek odbiłam dość nietypowo, jak na kolorowanie - na kartonie z fakturką, w beżowym kolorze.





W roli dodatków wystąpił jeden z moich ręcznie dłubanych stempli - motyw trzech różyczek z listkami, wpisanych w trójkąt. Różyczki rozcięłam i podkleiłam płasko, ale na kilku wysokościach:





A dzięki temu, że było trochę więcej czasu na ten lift, wykończyłam również środek kartki, używając różanego stempla w oryginalnej postaci:





I jak zwykle na koniec - prezentacja karteczki Oliwiaen, na której się wzorowałam:


Pozdrawiam :)

19 komentarzy:

  1. Mowę mi odjęło ...
    Jest absolutnie cudowna ...
    Klimatyczna ...
    Szalenie mi się podoba i obrazek i wszystko dookoła niego ...
    Idealnie wszystko do siebie pasuje ... kolorystyka - rewelacja ...
    Dosłownie słów mi brak ...

    Gratuluje wspaniałej pracy ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Umarłam z wrażenia!!!!!! Uwielbiam tą kartkę! Mało, że z moim najukochańszym stemplem, to w tak genialnym kolorowaniu, że sama autorka templa by się wzruszyła, a dodatki i ogólnie całość zwaliła mnie z nóg! Serio, zakochałam się. Zmacam i wycałuję przy najbliższej okazji czyli mam nadzieję jeszcze w tym tygodniu;) A póki co wracam poogladać na ekranie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie no, rewelacja! Napatrzeć się nie mogę! A tło na stemplu... brak słów!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowna... kolorystyka niesamowita...
    podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rany, musiałam z rana spojrzeń na nią jeszcze raz! Normalnie mogłabym sobie ustawić jako tapetę w kompie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rany, jak się cieszę, że Ci się podoba, bo tremę miałam ogromną, znając twoje prace z tymi motywami :)

      Usuń
  6. Swietny lift super kolory!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie pokolorowany stempelek i te kolory... o rany.. śliczna kartka !

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartka przepiękny!przepiekne stemple, super pokolorowane, klimat kartki magiczny! Najlepsza jaka widziałam w tym tygodniu! A stare papiery maja jeszcze jedna fajna cechę, która lubie- są oryginalne :) bo na nowych wszyscy robią i wyglada to trochę tak, jakby na każdym blogu było to samo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Masz zupełną rację z tymi papierami - ile razy kupię jakieś świeżo wydane, z myślą o szybkim pocięciu, to odkładam do szuflady właśnie po tym, jak zobaczę je na wszystkich blogach. Zwłaszcza dotyczy to naszych, polskich kolekcji, skądinąd bardzo pięknych - są zbyt rozpoznawalne. I najczęściej muszą swoje odleżeć, zanim mi (i im) przejdzie ;-)

      Usuń
  9. Piękna kartka!!!
    Lekka, delikatna :))
    Różany stempel... miód malina :D
    :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Oooo taaak! Kartka jest zdecydowanie FENOMENALNA! Przepiękna!
    Pozdrawiam i dziękuję za wspólne liftowanie!

    OdpowiedzUsuń
  11. O rany! ale śliczna!
    Już chyba wszystkie słowa podziwu zostały wykorzystane powyżej :)
    Ja zaglądam już tu trzeci raz i nie mogę się napatrzeć.
    Cudo.
    Mogę się dowiedzieć czym kolorowałaś stempel?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Tutaj akurat kolorowałam głównie distressami, tylko do rumieńców użyłam ecoliny, a wszystkie białe akcenty malowałam farbą akrylową.

      Usuń
  12. Genialny lift, z niesamowitym klimatem! Ogromnie mi się podoba, czuję się jak matka chrzestna :-))) I bardzo się cieszę, że podjęłaś wyzwanie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała praca, ma niesamowity klimat :) Przepięknie pomalowany stempelek. Pozdrawiam serdecznie i życzę Szczęśliwych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaniemówiłam... To się dopiero nazywa podjąc wyzwanie! Bo ja poszłam na łatwiznę i wcale nie jestem zadowolona z efektu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kartka z klasą! Niesamowita i przepiękna. Ślicznie kolorujesz.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...