środa, 9 listopada 2011

Portrety

Inchies (czyli cal na cal, jakby ktoś nie wiedział), które powstały na wymianę z anai na nowych Scrapujących Polkach.
Temat: "Portrety".





































Wykorzystałam cztery jednakowej wielkości zdjęcia z reklamy kosmetyków.
Znalazłam takie cztery małe foteczki  w jakiejś gazecie sprzed kilku lat, zostawionej z jakiegoś_tam_ bardzo_ważnego_powodu. Fotki  przetransferowałam na karton uprzednio oklejony gazetą, a potem dodatkowo zmaltretowałam różnymi mediami (tusze, glimmer misty i lakiery). Sama już nie pamiętam, czego użyłam. :)

Od anai dostałam sześć przepięknych, misternych portrecików. Zdjęcia nie oddają ich uroku i głębi. Są naprawdę urokliwe :)
Dziękuję raz jeszcze! :)

12 komentarzy:

  1. są starociowe, genialne! uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne, w życiu nie powiedziałabym, że to recycling reklam prasowych :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. zawsze nie mogę się nadziwić, jak można na czymś tak małym wyczarować takie cuda

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło fantastycznie, a czy mogę zapytać w jaki sposób transferuje się na papier zdjęcia z gazety? Wybacz proszę moje laickie pytanie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mia, bardzo dobry kursik transferowania jest tutaj:
    http://collagecaffe.blogspot.com/2011/02/tajemnica-transferow-cz-ii.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...