wtorek, 15 stycznia 2013

Dzień scrap-bab

No i kolejny minialbumik (nie, nie byłam na żadnym z tych kursów, po prostu mnie wzięło i sobie dłubię, raz wg tutoriali z internetu, innym razem wg własnych pomysłów)  :)

Tym razem w papierki Galerii RAE oprawiłam fotki z grudniowego spotkania u Gizmo (o, tu jest relacja).
Fotki są autorstwa chwilki13 , która dzielnie dokumentowała nasze działania (te poważne i te - hm... wręcz przeciwne ;-)  ).
Chwilko, bardzo dziękuję za możliwość ich wykorzystania :)




Okładka, jak poprzednio, z klapką - bardzo mi się spodobał ten sposób zamykania i pewnie jeszcze nie raz do niego wrócę. Z dwustronnego papieru wychodzi szczególnie efektownie - zwłaszcza jeśli strony to negatyw i pozytyw :)
Tym razem środek po prostu przykleiłam do okładki, zostawiając tochę luzu dla lepszego otwierania:




Środek zrobiony w najprostszy sposób - pojedyncze kartki klejone taśmą dekoracyjną. I tak miało zostać, szybko i bezproblemowo - ale wydało mi się to jakieś takie łyse, niedokończone i "na odczep się" - więc dorobiłam okładkę z klapką i teraz już jestem zadowolona z efektu.

A tak prezentują się strony:











I na koniec zbliżenia - nie ma ich dużo, bo wszystko doskonale widać na zdjęciach ogólnych: tym razem nie było mediów, szarpań, faktur; był ład, porządek i uroda papierów :)





A jakich papierków użyłam, możecie poczytać na blogu Galerii RAE.

Pozdrawiam
PS. Sikorek nie ma. Z całego stada zostały dwie - teraz, przy śniegu i mrozie widać to wyraźnie. Słoninka wisi smętnie, prawie w ogóle nie znika :(
Tym, którzy uważają, że Wajrak jest świrem i przesadza, proponowałabym spojrzeć dalej, niż koniec własnego nosa. Szkoda, że tego typu ludzie przeważnie mają w tymże nosie takie propozycje :(

6 komentarzy:

  1. Godnie oprawione zdjęcia :) albumik świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny album. Wspaniałą pamiątka z udanego wypadu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ fajowy albumik. Genialna oprawa do tych radosnych zdjęć. Niezmiennie podziwiam Ewciu Twoje czyściutko-staranne wykonanie. Mrrrr

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna piękna praca, a spotkania zazdraszczam, kurcze, że też ja w termin trafic nie moge, buuu...

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamierzam brutalnie zgapić pomysł na taką okładkę do albumu, bo się w nim szczerze zakochałam. Ależ świetne są te papiery w śnieżynko-plaster miodu! Na obrazkach w sklepach internetowych nie zwróciłam uwagi, że mają taki super wzór...

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje albumy są absolutnie znakomite! bede tu czesciej zaglądała

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...