czwartek, 19 stycznia 2012

Kratkowane zaległości

Czyli bardzo zaległe ATC z listopadowej wymiany na Scrapujących Polkach.
Z  samego epicentrum kryzysu małej formy, który mnie dotknął jakiś czas temu i dłuższy czas trzymał.
Miałam nawet go nie pokazywać - gdyby nie to, że ATC powstało w ramach wymiany i w końcu trzeba było się zmusić i pokazać go w "polkowej" galerii, to pewnie by tkwiło na wiecznym zesłaniu w czeluściach dysku.
Ale skoro kryzys chyba ustępuje, to pokażę, trudno.

Temat: "Kratka" - więc kratka na papierze, podkreślona crackle accent, kratkowy stempel odbity na tle i płatkach kwiatka,kratka w motywie klatki. I bardzo dużo perłowej mgiełki.























































Za to ja moją parę stanowiła pshoom, od której dostałam takie misterne arcydziełko (zdjęcie pochodzi z bloga autorki):















Koniecznie zajrzyjcie na bloga pshoom  zobaczyć tę śliczną szafę w powiększeniu :)

Pozdrawiam  :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...