niedziela, 17 czerwca 2012

Maska, czyli scrap hermetyczny

Na blogu Galeri RAE tradycyjnie w połowie miesiąca inspirujemy do comiesięcznego wyzwania, na które serdecznie zapraszam, bo tym razem mamy super temat!  :)
Waszym zadaniem będzie: użyć maski. Jakiejkolwiek, wcale nie musi być gotowiec za kasę, kreatywność bardzo pożądana  ;-)

Gotowej maski nie mam ani jednej, za to wykorzystanie różnych znalezionych w domu materiałów daje ogromne możliwości. Przyznam się, że miałam spory problem, co wybrać :)
W rezultacie w tej roli wystąpiła samoprzylepna siatka z włókna szklanego, której ci u nas dostatek (w końcu nieustająco trwa pełzający remont, więc nic dziwnego). I powstał kolejny scrap z cyklu "aaaale o ssso chodzi?"

























Zmasakrowałam piękny, czysty papier "Turkusowa kropkoidalność", brudząc tuszem i stemplując brzegi czym się dało, przy czym jeden ze stempli to kratka idealnie pasująca do wzoru siatki.
Maski użyłam dwojako: tradycyjnie, psikając na nią niebieskim glimmer mistem (co widać pod zdjęciem) - i paćkając gęstym gesso:



















Na koniec przykleiłam samą bohaterkę dzisiejszego wyzwania, łącząc ją ze szlachetniejszymi koleżankami: taśmami washi, papierowymi koronkami i taśmami TH. I jak zwykle trochę śmieci - ścinek maluszkowego papieru, pozostały po ostatniej kartce, tektura falista, kawałek sznurka i wycinanki też z jakichś resztek.




















Na koniec małe wyjaśnienie, hermetycznego tytułu.
Czyli "o ssso chodzi", czy też raczej  "o ssso jeździ"  z tymi krzyżowcami ;-)



















A praca przy okazji pięknie się wpasowała w męskie wyzwanie w Scrap Markecie, gdzie pozwalam sobie ją zgłosić.

Pozdrawiam :)


9 komentarzy:

  1. wspaniały! napatrzeć się nie mogę:) a tu tak mało zdjęć szczegółów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Angel, wielkie dzięki za zwrócenie uwagi - "uciekło" mi jedno zbliżenie. Już dodałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny, bardzo dopracowany i ciekawe wykorzystanie tak prostych, codziennych elementów!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie to skomponowalas, strasznie podobaja mi sie struktury i stempelek rowerka

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastycznie skomponowałaś ten scrap:) Rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny scrap! Pięknie zrobiłaś tło - nie mogę się napatrzeć na całość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiekny scrap, przemawia do mnie, tym bardziej, że uwielbiam motyw kratki, a kropki to moja ostatnia namiętność.
    Nordstjerno, widzimy się w Wawie? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapatrzyłam się totalnie na tego scrapa i powiem Ci jeszcze mi mało, no bo ja wiem, że z bliska to na pewno coś by się jeszcze znalazło o czym nie napisałaś;) Jest świetny, kolorystyka oczywiście moja ulubiona (a ja w różach ostatnio "siedzę" a jakoś za nimi nie przepadam;)Mam nadzieję pooglądac kiedyś z bliska:)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam Twój sposób "masakrowania" :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...