poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Pudełko wyzwaniowe

...czyli kolejny raz scrapkowy blog zmobilizował mnie do działania.

Leży sobie w moim bałaganie skrapowym kilka takich smętnych pudełeczek po serkach, których ogromnym atutem jest  materiał, z którego są wykonane. Jest nim otóż cieniutkie drewienko, takie, z jakiego robi się truskawkowe kobiałki - no, grzech byłby to wyrzucić, prawda?

No i jedno z nich doczekało się alteracji.  Dzięki temu wyzwaniu.
No, może trochę naciągnęłam wytyczne - zamiast klasycznych pamiątek z dwóch zeszłorocznych wyjazdów do Anglii pomieści rachunki za narzędzia ogrodnicze, które na tychże wyjazdach kupiłam (w końcu należy mi się na nie 25 lat gwarancji, więc niech przez te 25 lat rachunki leżą w ładnym pudełeczku). No, w końcu to też jakieś pamiątki ;-)
Za to pozostałe wytyczne widać na zdjęciach, a miały to być przeszycia, dodatkowe zapięcie i napis. I styl vintage.








































































I jeszcze o wyróżnieniu, które przyleciało od trzech niesamowicie twórczych kobiet:  Boei, PampuchAnuszki.




Dziękuję, dziewczyny kochane!  :)

Zasady są następujące: trzeba zamieścić logo wyróżnienia na swoim blogu, wyróżnić... hm... trudno powiedzieć ile blogów, bo ilość jest zmienna - i napisać 7 rzeczy, których  o mnie nie wiecie.
I o ile z pierwszą i ostatnią częścią wymagań nie mam problemu, o tyle wybranie spośród tylu twórczych osobowości kilku czy kilkunastu konkretnych przerasta moje możliwości.
Mam nadzieję, że mi to wybaczycie :)

A czego o mnie nie wiecie (albo wiecie, bo między wierszami co nieco można wyczytać):

  1. Jestem straszliwą bałaganiarą. Na stole scrapowym sprzątam dopiero wtedy, kiedy gubię element, z którym właśnie pracuję.
  2. Jestem ascetką zakupową, beznamiętnie patrzę na nowe kolekcje papierów i różne śliczne dodatki. No, są - i co z tego? Mam stare, piękne papiery w szufladzie, wystarczy. 
  3. Prawie nie kupuję tzw. kobiecych artykułów, no, chyba, że już muszę. Ubrania, buty, kosmetyki - nudzi mnie to straszliwie.
  4. Nie mam w ogrodzie ani jednego iglaka.
  5. Nie mam telewizora. 
  6. Nienawidzę pewnego popularnego herbicydu na R. 
  7.  I wielkich koncernów, w tym producenta w/w świństwa.  

Pozdrawiam :)



17 komentarzy:

  1. prześliczne i mega klimatyczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. pudełeczko jest piękne ;)) czysty vintage :) świetnie postarzone, ładnie dobrane dodatki - mnie się bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne pudełko!! Bardzo mi się podoba! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. zabiło mnie to pudełko! przepiękne! zakochałam się bez pamięci!

    OdpowiedzUsuń
  5. nie żeby czekała, aż się skusisz na to wyzwanie... o nie :P hehe! z niecierpliwością patrzyłam na zegar, który odmierza czas linkowania... i cieszę się przeogromnie, że się zdecydowałaś :) wyszło fantastycznie! bez przesytu... idealnie!
    a przeznaczenie bardzo praktyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne jest to pudełeczko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. pudełko przeurocze ... ale chciałabym jeszcze zobaczyć te cenne narzędzia ogrodnicze przytachane z Anglii z 25-letnią gwarancją :))
    acha, i zainspirowałaś mnie; teraz chyba przy kupowaniu serów kierować się będę ... pudełkiem :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknościowe pudełko!
    Wiesz, że nie zwróciłam uwagi na brak iglaków? Kurcze może to jest klucz do niebanalnej urody twojego ogrodu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne pudełko, rachunki mogą się czuć zaszczycone

    OdpowiedzUsuń
  10. Podglądam Cię od jakiegoś czasu, Nordstjerno. Z zachwytem! Tylko na tym nicku język sobie mogę połamać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. "Jestem straszliwą bałaganiarą. Na stole scrapowym sprzątam dopiero wtedy, kiedy gubię element, z którym właśnie pracuję." ----> ahaha, skąd ja to znam :D
    Spodobała mi się motywacja wrzucenia do pudełka rachunków za narzędzia ogrodnicze ^^
    Piękne pudełko, bardzo fajny klimat osiągnęłaś!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne pudełko!!! Bardzo klimatyczne. Cudny jest ten stempel TH, który wycięłaś. Zachwyciła mnie gaza i te delikatne kwiatki. Niby skromne dodatki, a pudełko jest fantastyczne.

    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne pudełko- ptaszek rozczulający;)
    Fajnie było poczytać o Tobie...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Padłam z zachwytu... zresztą nie pierwszy raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Małe, surowe, ale klimat ma taki, że padłam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...