środa, 15 lutego 2012

Narzędzie doskonałe

...czyli igła.
"Igła" - temat lutowej wymianki ATC na Scrapujących Polkach.
Pobawiłam się w zatapianie w UTEE. Wyszło jak wyszło, w końcu to mój debiut z tym medium.
I tak to bardziej udane poleciało do Muszelii, a na zdjęciu jest moje, bardziej kulawe. Zrobienie zdjęcia tak, żeby było cokolwiek widać, to też była niezła gimnastyka. Żeby było widać coś więcej, niż odblaski, musiałam fotografować pod lekkim kątem - no i wygląda to, jak wygląda.
Ale eksperymenty z zatapianiem w UTEE zamierzam kontynuować :)







































A od Muszelii przypłynął do mnie i nieustająco cieszy moje oczy taki oto słodki wielorybek.

Pozdrawiam :)

12 komentarzy:

  1. świetny pomysł, świetne wykonanie i świetny efekt!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Narzędzie doskonałe to igła...? A ja myślałam, że łopata :P
    Super efekt!

    OdpowiedzUsuń
  3. hmmm...czaderskie...
    koniecznie kontynuuj to zatapianie...
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, podoba mi się! Bardzo! I kolorystycznie i to, że mrocznie. Z niecierpliwością czekam na kolejne eksperymenty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. o w mordkę jeża! świetne pod każdym względem!

    OdpowiedzUsuń
  6. Już pisałam na Polkach i osobiście - cudeńko! Moja mała kolekcja powiększa się o perełki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne! ta wystająca niteczka, to... przebłysk geniuszu jest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co za pomysł!!!!!! WOW!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż mi szczęka opadła!!! Niesamowity pomysł!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...