wtorek, 17 kwietnia 2012

Ogniście

...i zmysłowo, na najnowsze 12# wyzwanie na blogu Galerii RAE, w którym tym razem należało użyć cyfry lub słowa "jeden". W końcu rocznica zobowiązuje (w tym miesiącu stuknie pierwszy roczek sklepu, jakby ktoś nie wiedział!)  ;-)
Zliftowałam tę kartkę Rae, która z kolei jest liftem tej kartki Camilli.
Z przepięknej kolekcji "Romantyczna i zmysłowa" - na tę jedną kartkę pocięłam aż trzy papiery, wszystkie czerwone. I doprawiłam czerwonym tagiem, oczywiście z kolekcji. :)











































Biały środek kartki również wykleiłam czerwonym papierem, a w środku kartki umieściłam tag z cytatem:



















I jeszcze zbliżenie na świeżo wyciachany stempelek (i na mój ukochany magnoliowy wykrojniczek):


















A to już stempelki rodzinnie, w całej okazałości (wzór zaczerpnięty stąd) :


















I na koniec muszę podziękować za wyróżnienie, jakie otrzymałam od edyty350.
Baaaardzo mocno spóźnione, ale pamiętam i dziękuję :*. Nie czuję się na siłach przekazać dalej, bo jak miałabym wyłonić tylko kilka spośród tych wszystkich niezwykle kreatywnych osób, do których zaglądam? No, nie da się przecież :)
A wynurzenia o sobie... Może kiedyś, w realu, przy kawce i ciasteczku... ;-)
A banerek wyróżnienia wygląda tak:



Pozdrawiam
i zapraszam do udziału w wyzwaniu :)

3 komentarze:

  1. Ah, krrrwista karteczka! :D Zwróciłam uwagę na fajowy stempel, skroluję niżej, a tam się okazuje, że hand-made... wow :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, romantyczna kartka:) Jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stempelki idealne, Ty to masz super, jak Ci brakuje to sobie sama "skrobniesz" i nie dośc, że pięknie, to jeszcze swoje, niepowtarzalne:) Karteczka ognista, świetne te koronki, tiule i kolory cudne!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...